خاکپور: آزمون و جهانبخش نماینده امیدها در جام ملت‌ها هستند
خاکپور: آزمون و جهانبخش نماینده امیدها در جام ملت‌ها هستند 

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تقریبا بعد از اردو در کشور ترکیه، لیست نهایی مشخص می‌شود

به گزراش خبرگزاری ایپنا ، محمد خاکپور در خصوص بازی تدارکاتی مقابل امیدهای آلبانی و کسب پیروزی در این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما محک خوبی در این مسابقه خوردند. البته هدف از برگزاری بازی های تدارکاتی شناخت بیشتر نقاط ضعف تیم و هماهنگی بازیکنان در درون زمین است که خوشبختانه این اتفاق افتاد و نقاط ضعف تیم برای کادر فنی مشخص شد که قطعا در طول تمرینات بیشتر روی آن ها کار خواهیم کرد.

 

وی افزود: در بازی های تدارکاتی به دنبال این هستیم که بازیکنان و تیم تحت فشار مسابقه قرار بگیرند که خوشبختانه در بازی با آلبانی این اتفاق افتاد و حتی بعد از اینکه تیم حریف 10 نفره شد ما از داور مسابقه و سرمربی آلبانی خواستیم که یک بازیکن جایگزین را به زمین بفرستند تا در شرایطی کاملا برابر بازی ادامه پیدا کند که این اتفاق افتاد.

 

خاکپور در خصوص شرایط اردوی ترکیه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های فدراسیون فوتبال و مدیریت تیم امید، اردوی خوبی در ترکیه برپا شده و امکانات خوب و حرفه ای از لحاظ زمین تمرین، سالن بدنسازی و تغذیه در اختیار تیم قرار گرفته است. ضمن اینکه وضعیت آب و هوایی هم تا به امروز خوب بوده و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

 

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این اردو شناخت بیشتر کادرفنی از بازیکنان و هماهنگی و نزدیکتر شدن بازیکنان بوده که خوشبختانه این اتفاق افتاده و امیدواریم که در روزهای باقیمانده بیشتر و بهتر به تحقق این هدف نزدیک شویم.

 

سرمربی تیم امید در خصوص وضعیت بدنی بازیکنان و تمریناتی که در نظر گرفته شده، گفت: قطعا با آمادگی مطلوبی که کادر فنی مدنظر دارد فاصله زیادی داریم و با توجه به زمان کمی که در اختیار ماست نمی‌توانیم روی بدن بچه ها کار ویژه‌ای انجام بدهیم و برنامه بدنسازی داشته باشیم. ضمن اینکه برخی از بازیکنان ما در تعطیلات نیم فصل کار بدنسازی را در تیم‌های باشگاهی خودشان انجام داده‌اند و نمی‌توان مجددا برنامه بدنسازی برای آن‌ها در نظر گرفت.

 

خاکپور در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیم امید گفت: تقریبا بعد از اردوی ترکیه نفرات نهایی تیم مشخص می شوند اما همچنان درهای تیم امید باز خواهد بود و قطعا اگر بازیکن جدیدی با درخشش خودش نظر کادرفنی را جلب کند به جمع نفرات اضافه خواهد شد. ضمن اینکه نفرات منتخب هم در صورت عملکرد ضعیف در مسابقات لیگ در خطر حذف از تیم قرار خواهند گرفت. بنابراین معیار کادرفنی آمادگی بازیکنان در مقاطع زمانی مختلف خواهد بود.

 

سرمربی تیم امید با اشاره به زمان کمی که تیم امید برای آماده سازی و حضور در مسابقات انتخابی فروردین ماه دارد، گفت: با توجه به سطح لیگ ایران بازیکنان جوانی که در تیم امید عضویت دارند کمتر به بازی گرفته می شوند و به همین دلیل حداقل به یک ماه زمان نیاز داریم تا این بازیکنان را به شرایط مطلوب و ایده آل برسانیم.

 

وی افزود: با توجه به فشردگی مسابقات انتخابی که ظرف ۱۰ روز برگزار خواهد شد، قطعا اگر از آمادگی لازم برخوردار نباشیم دچار مشکل خواهیم شد و امیدوارم که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مربیان و مدیران باشگاه ها که تا به اینجا همکاری خوبی با ما داشتند، زمینه این را فراهم کنند که بازیکنان در فاصله زمانی مناسب در اختیار تیم امید قرار بگیرند تا تیمی که متعلق به مردم ایران است بعد از چهل سال آرزوی حضور در مسابقات مهمی مثل المپیک را برآورده کند.

 

سرمربی تیم امید در خصوص حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید تصریح کرد: آزمون و جهانبخش جزو امیدهای فوتبال ایران هستند که افتخار می کنیم به نمایندگی از تیم امید در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی به نمایش گذاشته اند. قطعا حضور این دو بازیکن به لحاظ فنی و روحی و روانی کمک زیادی به تیم ما خواهند کرد و امیدواریم که حضور این دو بازیکن در تیم ملی بزرگسالان انگیزه خوبی برای بقیه نفرات تیم امید باشد.

 

خاکپور ادامه داد: این پیشنهاد را به فدراسیون فوتبال داده ام که تیم امید باید گذرگاه تیم ملی بزرگسالان باشد و بازیکنان جوان و آتیه دار با ارائه داشته های فنی خودشان در تیم امید و کسب تجربه در این تیم، به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند.

 

خاکپور در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و صعود به مرحله حذفی گفت: در ابتدا صعود مقتدرانه تیم ملی را به کادرفنی، بازیکنان و مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که این موفقیت ها ادامه داشته باشد و مردم ایران بابت این موفقیت ها شاد و خوشحال شوند.

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: